"סופרמן: איש הפלדה" – ועכשיו המרצ'נדייז

 

מהערב תוכלו לצפות בסרט הקולנוע "סופרמן: איש הפלדה" ("Man Of Steel"). הסרט החדש, שמבוסס על סדרת הקומיקס "סופרמן", מתאר מחדש את שנות ילדותו של קלארק קנט, הלוא הוא סופרמן. "איש הפלדה" הוא לא המשך לסרט "סופרמן חוזר" אלא סרט שמבקש לעצב מחדש בתודעה שלנו את השנים הראשונות בסיפורו של קלארק קנט/סופרמן. הסרט בוים על-ידי זאק סניידר, ומככבים בו הנרי קאביל (קלארק קנט/סופרמן), איימי אדמס (לויס ליין), מייקל שאנון (גנרל זוד), קווין קוסטנר (ג'ונתן קנט), ראסל קרואו (ג'ור אל) ולורנס פישבורן (פרי וייט). ויש גם נציגות ישראלית – איילת זורר בתפקיד אמו של סופרמן.

בובות כוכבי הסרט מתוצרת חברת מאטל "Mattel". צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
בובות כוכבי הסרט מתוצרת חברת מאטל "Mattel". צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

הביקורות מארצות הברית מעורבות, אבל זה לא מנע חגיגת מרצ'נדייז (מוצרים נלווים לסרט) שהחלה כבר בשבוע שעבר תחת שרביטה של חברת וורנר ברוס, מפיצת הסרט.

ויש גם לגו. בצילום - זוד וסופרמן. צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
ויש גם לגו. בצילום – זוד וסופרמן. צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

חברת הצעצועים מאטל ("Mattel") חשפה את בובות גיבורי הסרט, חברת לגו תשווק בובות וסטים לשחזור סצנות נבחרות מהסרט, חברת התחפושות רובי'ס קוסטיומס ("Rubie’s Costume Co") בקולקצייה חדשה של תחפושות ואביזרים שונים לילדים ולמבוגרים.

"כשמדובר בגיבור-על אייקוני ואהוב כמו סופרמן, אינני מופתע מכך שמעריצים בכל רחבי העולם מחכים בהתרגשות לזווית הראייה החדשה של הסיפור הקלאסי שמביא זאק סניידר," אמר בראד גלוב, נשיא וורנר ברוס – מוצרי צריכה, "אנחנו שמחים להיות חלק מהתופעה הזו כשאנחנו עובדים עם הזכיינים שלנו על מנת להציע מגוון רחב של מוצרים שיביאו את "איש הפלדה" מחוץ למסך הקולנוע."

בהמשך יוצא למעריצים ספרים למבוגרים ולילדים בהוצאת הארפר-קולינס שמבוססים על הסרט, משחק תפקידים אינטראקטיבי, פאזלים, פסלים, ועוד.

דמויות תוצרת "פאנקו". צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
דמויות תוצרת "פאנקו". צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
התחפושות של רובי'ס - לילדים ולמבוגרים. הלהיט הבא לפורים/הלואין? צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS
התחפושות של רובי'ס – לילדים ולמבוגרים. הלהיט הבא לפורים/הלואין? צילום באדיבות: WARNER BROS. CONSUMER PRODUCTS

* * *